Pages

Tuesday, April 21, 2015

Chasing Ice

Assalammualaikum ... Yeah.. Hari nih berjaya upload video nih.. Nih adalah video tentang Chasing Ice.. Chasing ice nih aku dgr masa kat Machang.. Aku dengar dlm radio .. Aku ingtkan perkataan dia Dancing Ice.. hehehehe.. Jadi google punya google.. rupanya Chasing Ice(x korek telinga ari tuh,sound system pekak sikit) Sangat menarik.. Sangat seronok dengar documentary nih.. Kat youtube ada.. So boleh cri kalau nak.. Aku suka tgk channel 551,553,554,555.. Bukan nak poyo, tapi aku mmg suka tgk benda3 nih.. Lagi klu Mythbuster, How do they do it? Big,Bigger,Biggest, Apa je aku suka kecuali Ancient Alien.. Yang nih adalah video yang aku pernah tunjuk masa sem 4, tapi masa sem 5.. Aku x sempat nak present sbb aku x dtg.. And x ada sapa pun ingt aku kena buat presentation(ngelat lah wei).. 

Ouh yeaa.. Video nih di buat pada pukul 2-3 pagi sbb aku mendownload cerita nih guna wifi kedai.. So, masa tuh line laju mcm train 350km/h.. Aku pun dah mcm nampak "bintang-bintang berkerlipan"(nyanyi pulak)... Disebabkan risau speaker kat dlm kelas x kuat.. Aku buat subs untuk video yg dah di potong3 nih.. Tapi aku x berapa sure sgt ayat english dia sbb x pandai sgt omputih.. Nak tanya roomate?? Semua da peluk bantal.. Disebabkan aku kena present pukul 8 pagi nnti.. By hook or by crook.. Benda nih  kena siap.. Aku suggest korang tgk tau.. Best gila.. Fascinating.. Bila orang persoalkan tentang climate .. Depa ckp mana ada bukti.. Tuh semua bacaan komputer.. Umpama depa ckp.. bawaq mai bukti depan aku!!! So encik nih sangat terkejut.. Encik nih pergi ke Alaska tempat yang sama dia pernah sampai tahun lepas ke bulan lepas.. Bukit Ais tuh hilang.. Bukit tau.. Hang nak tau cerita selebihnya.. Meh tgk .. Klik je .. Salam...





No comments:

Post a Comment